Madares-Ela7d
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدي مدارس الاحد هو منتدي خدمي يقدم مساعدة لاتمام الخدمات داخل الكنيسة و بلاخص للتربية الكنسية و كافة انشطتها من مسرح - كورال - وسائل ايضاح - افكار تفيد الخدمة - طقس و عقيدة بشكل مبسط- لاهوتيات - و الكثير من الانشطة الاخرى

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

[b]صايحة كشفية (انا الكشاف)[/b]

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
menazaref

menazaref

[b]صايحة كشفية (انا الكشاف)[/b] Empty
مُساهمةموضوع: [b]صايحة كشفية (انا الكشاف)[/b]   [b]صايحة كشفية (انا الكشاف)[/b] Icon_minitimeالخميس مايو 07, 2009 5:01 am

انا الكشاف شاف شاف انا الكشاف شاف شاف انا الكشاف مشهور واضرب بالمنديل مشهور واضرب بالمنديل اكول فول اكول فول اكول فول والف وادور وطريقي خالي من الشرور وطريقي خالي من الشرور كنا تلاتا اربعة كنا تلاتا اربعة وعملنا سمر شغلعا وعملنا سمر شغلعا عريف فريقنا كان شجاع عريف فرقتا كان شجاع ام قام وجامع الاربعة ام قام وجامع الاربعا انتباة انتباة انتباة انتباة لاكن ياخسارة اية الجمع صفا يحلاوة علية الجمع صفا يحلاوة علية
menazaref

menazaref

مُساهمةموضوع: رد: [b]صايحة كشفية (انا الكشاف)[/b]   [b]صايحة كشفية (انا الكشاف)[/b] Icon_minitimeالخميس مايو 07, 2009 5:12 am

يارات اعرف اية رايكوم وربنا يعوض تعب محبيكوم
kerapaolo

kerapaolo

مُساهمةموضوع: رد: [b]صايحة كشفية (انا الكشاف)[/b]   [b]صايحة كشفية (انا الكشاف)[/b] Icon_minitimeالثلاثاء يوليو 07, 2009 3:44 pm

ربنا يبارك خدمتك يامينا

بس ياريت تكون صوت كمان بس علشان نعرف الطريقه
peko

مُساهمةموضوع: رجاء محبة   [b]صايحة كشفية (انا الكشاف)[/b] Icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 10, 2010 7:06 pm

انا اسمى مايكل من كنيسة العدرا مر يم بالمحلة الكبرى للاسف كان عندنا زمان كشافة ولكن دلوقتى مفيش وكان نفسى ناسس عندنا فى الكنيسة كشافة فياريت لو تساعدنى فى الموضوع داة

[b]صايحة كشفية (انا الكشاف)[/b]
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-